Det har hendt litt siden forrige "månedsmail". Mest av alt har "livet hendt", og hverdagsjobben har tatt langt mer tid fra oss de siste månedene, enn hva vi hadde forventet.

Vi trakker like fullt ufortrødent videre, og jobber med forbedringer av eksisterende tilbud, leker med nye ideer og forsøker etter beste evne, å prioritere de riktige tingene, i riktig rekkefølge.

Antallet medlemmer fortsetter å stige, og mye av veksten er absolutt deres fortjeneste! At dere er med å "sprer ordet" er noe vi setter umåtelig pris på!

Vi har hatt utfordringer med endring av medlemskapstyper. Da kanskje spesielt fra Drop-in til månedsmedlemskap. Denne feilen skal nå være rettet opp i, og testing av systemet bekrefter dette.

Med flere medlemmer kommer et økt behov for oppfølging, og vi innrømmer absolutt at det noen ganger kan ta litt mer tid enn ønsket å få svar på spørsmålene dere måtte ha. Dette er noe vi forsøker å løse, og vi undersøker flere tilnærminger til løsninger som vil korte ned responstiden, selv om vi er på arbeid, jobbreise, trening med ungene eller lignende. Vi tror dere vil se resultatene av dette ganske så umiddelbart. Vi vil også kurses enda mer i systemet vi bruker i dag, slik at vi kan lene oss litt mindre på våre svenske leverandører.

Noen av maskinene vi har trenger litt tilsyn. En av disse er lårcurl/hamstringcurl-maskinen. Selv om det er en fantastisk vintage-maskin som treffer på alle de riktige stedene, har alt sin ende. Dette er en av dem som vil bli prioritert utskiftet veldig snart.

Utskiftninger fra gammelt til nytt koster. Da vi ikke har investorer i bakhånd på linje med "de store", må slike utskiftninger taes når de økonomiske musklene tillater det. Fire nye tredemøller i slutten av Januar var en helt nødvendig prioritering, selv om vi kjenner flere som mener at tredemøller godt kan byttes ut med større manualer :p

Vi tar fremdeles selvsagt i mot både ønsker og forslag omkring drift, tilbud, utstyr osv, og jobber hardt med å vedlikeholde den eksisterende utstyrsparken. Er det noe som skulle svikte underveis, håper vi å ha det oppe og gå igjen i løpet av svært kort tid. Vi har et godt samarbeid med flere leverandører, som sørger for at nødvendige slitedeler stort sett kan leveres i løpet av en dag eller to.

Avslutningsvis vil vi igjen takke hver og en av dere for at dere er med å gjøre livet som eiere av et lite lokalt gym til en lek! :D